coduri de acces RCS & RDS

Probleme, scheme si idei in comunicatii mobile.

coduri de acces RCS & RDS

Postby puiu on 28 Nov 2008 00:06

activare dezactivare optiuni :)


:!: FOARTE IMPORTANT DE RETINUT: unde scrie 1) nu se tasteaza nimic :!:


A. Restrictii de apelare (Call Barring, CB)

Pentru activarea si dezactivarea acest serviciu, abonatul rds.TEL are o parola de 4 cifre, care initial este 0000. In momentul activarii initiale a serviciului, aceasta parola trebuie schimbata. Se poate activa doar o singura restrictie la un moment dat.

Activarea initiala a serviciului: * # 33 * 0000 * 0000 # 1)

Schimbarea parolei: * # 33 * parola_veche * parola_noua # 1)
Exemplu: * # 33 * 0000 * 1234 #

Activarea restrictiei: * 33 * parola * restrictie # 1)
Exemplu: * 33 * 1234 * 06 #

Verificarea serviciului: * # 33 *

Dezactivare serviciu: # 33 * parola # 1)
Exemplu: # 33 * 1234 #


Restrictii:
01permite apeluri numai catre reteaua RDS
05 blocheaza apelurile catre international si catre retelele nationale mobile
06blocheaza apelurile internationale
07 blocheaza apelurile catre retelele nationale, fixe si mobile
08blocheaza apelurile catre retelele nationale mobile
09blocheaza apelurile catre retelele nationale fixe




B. Redirectionare (Call Forward, CF)

Exista trei tipuri de redirectare: neconditionata, in caz de ocupat, in cazul in care nu se raspunde.

1. Redirectare neconditionata

Orice apel catre un numar rds.TEL, pentru care s-a activat serviciul de redirectare neconditionata, va fi intotdeauna redirectat catre un alt numar, ales in prealabil.

Activarea serviciului: * 21 * numar # 1)
Exemplu: * 21 * 0314070500 #

Verificarea serviciului: * # 21 * numar # 1)
Exemplu: * # 21 * 0314070500 #

Dezactivarea serviciului: # 21 # 1)

2. Redirectare in caz de ocupat

Orice apel catre un numar rds.TEL, pentru care s-a activat serviciul de redirectare in caz de ocupat, va fi redirectat catre un alt numar, ales in prealabil, in cazul in care numarul este ocupat.

Activarea serviciului: * 22 *numar # 1)
Exemplu: * 22 * 0314070500 #

Verificarea serviciului: * # 22 * numar # 1)
Exemplu: * # 22 * 0314070500 #

Dezactivarea serviciului: # 22 # 1)

3. Redirectare in cazul in care nu se raspunde

Orice apel catre un numar rds.TEL, pentru care s-a activat serviciul de redirectare in cazul in care nu se raspunde, va fi redirectat catre un alt numar, ales in prealabil, in cazul in care nu se raspunde la apel.

Activarea serviciului: * 24 * numar # 1)
Exemplu: * 24 * 0314070500 #

Verificarea serviciului: * # 24 * numar # 1)
Exemplu: * # 24 * 0314070500 #

Dezactivarea serviciului: # 24 # 1)


C. Apel in asteptare (Call Hold, COH)

Acest serviciu suplimentar, ofera unui abonat rds.TEL posibilitatea de a pune in asteptare apelul curent si de a initia un alt apel. Pot fi maxim doua convorbiri puse in asteptare.

Pasii ce trebuiesc facuti pentru a pune un apel in asteptare, sunt:

1. abonatul A suna la B
2. abonatul a face hookflash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca)
3. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul B este pus in asteptare
4. abonatul A suna la C

Pentru a alege una din convorbiri, se va proceda in felul urmator:

5. abonatul A face hookflash
6. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul C va fi pus in asteptare
7. abonatul A va apasa tasta 2
8. in acest moment, abonatul A vorbeste din nou cu abonatul B

Pentru a pune in asteptare sau pentru a activa unul din apeluri, cu abonatul B, respectiv C, se parcurg pasii de la 5 la 8.


D. Conferinta (Conference, COF)

Numarul de participanti la conferinta, este de 3.

Pasii ce trebuiesc facuti pentru a realiza o conferinta in 3, sunt:

1. abonatul A suna la B
2. abonatul A face hookflash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca)
3. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul B este pus in asteptare
4. abonatul A suna la C
5. abonatul A face hookflash
6. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul C este pus in asteptare
7. abonatul A va apasa tasta 3
8. in acest moment, conferinta in 3 (A cu B si cu C), este activata

Pentru a scoate un interlocutor din conferinta, se procedeaza in felul urmator:

1. abonatul A, in timpul conferintei, face hookflash
2. dupa hookflash va veni tonul, abonatii B si C vor fi pusi in asteptare
3. abonatul A va apasa tasta 2
4. abonatul A va intra in convorbire cu abonatul B

Se repeta pasii 2, 3 si 4, pana cand se ajunge in convorbire cu abonatul pe care doriti sa-l scoateti din conferinta (B sau C).

5. abonatul A va apasa tasta 1, iar apelul activ va fi intrerupt. Apelul cu ce-l de-al doilea abonat, devine automat activ.

E. Transferare apel (Call transfer, COT)

Acest serviciu suplimentar, ofera unui abonat rds.TEL posibilitatea de a transfera apelul curent, catre alt abonat.

Pasii ce trebuiesc facuti pentru a transfera un apel, sunt:

1. abonatul A suna la B
2. abonatul A face hookflash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca)
3. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul B este pus in asteptare
4. abonatul A suna la C
5. abonatul A face hookflash
6. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul C, este pus in asteptare
7. abonatul A va apasa tasta 4
8. abonatul A poate inchide (sa va auzi ton de ocupat).

In acest moment, apelul va ramane activ intre abonatii B si C.


F. Ascunderea identitatii (CLIR) / Prezentarea identitatii (CLIP)

Acest serviciu restrictioneaza prezentarea identitatii apelantului, catre terminalul abonatului apelat. Identitatea se trimite catre operatorul final, care are obligatia de a restrictiona prezentarea acesteia.
Ascunderea identitatii nu este recomandata in toate cazurile, deoarece exista retele de telefonie, operatori si terminale, care nu permit receptionarea apelurilor de la un abonat care nu-si prezinta identitatea.

Ascunderea identitatii: * 62 # 1)

Prezentarea identitatii: * * 62 # 1)
User avatar
puiu
 
Posts: 63
Joined: 16 Apr 2008 23:49

Return to Reparatii si idei

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Sedo - Buy and Sell Domain Names and Websites project info: elektronica.us Statistics for project elektronica.us etracker web controlling instead of log file analysis Powered by  MyPagerank.Net